Trženje v športu
Namen predmeta
- Spoznati osnove sodobnega trženja in njihov vpliv na odločanje v športu, športnih dejavnostih in organizacijah.
- Razviti sposobnosti uporabe trženjskih konceptov in orodij v športnih dejavnostih in organizacijah.
- Razumeti posebnosti trženja v športu (sponzorstvo, donatorstvo, trženje dogodkov, trženje infrastrukture, športno-turističnih storitev, storitev za reakreacijo in prosti čas, itd.).
- Razviti sposobnosti in znanja konceptualizacije in reševanja kompleksnih izzivov trženja v praksi v obliki zaokroženega seminarja/projekta v pisni in ustni obliki.
Vsebina predmeta
- Pomen in značilnosti trženja v športu; Športna industrija in trženje
- Uporaba športa za trženje izdelkov in storitev
- Sponzorstvo v športu
- Notranje in zunanje okolje trženja v športu
- Obnašanje športnih porabnikov
- Trženjske strategije v športu; Segmentacija, ciljanje, pozicioniranje; Blagovne znamke, licenciranje, itd.
- Trženjski splet v športu in njegove posebnosti; Izdelek/storitev, cena, promocija, tržne poti
- Nadzor in izvedba trženjskih procesov v športu
- Razvoj trženjske strategije v športu na izbranem praktičnem primeru
Način dela pri predmetu in način ocenjevanja znanja
Predavanja: Vključujejo se gostje iz prakse in gostujoči predavatelji - strokovnjaki za posamezne vsebine (domači in tuji).
Seminarsko/projektno delo: Študentje na konkretnem praktičnem primeru izbranega trženjskega problema pripravijo pisni izdelek in prezentacijo. S tem delom teoretična spoznanja preoblikujejo v konkretna praktična znanja in rešitve izbranih primerov.
Pisni izpit: 40% ocene. Projektno (skupinsko) delo: 40% ocene. Individualno reševanje primerov in refleksija: 20% ocene.
Celotna ocena je enostavni seštevek navedenih oblik preverjanja znanja.
Študijska in izpitna literatura
Obvezna literatura:
- Shank Matthew D.: Sports Marketing: A Strategic Perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2005. 624 str.
- Kotler Philip: Management trženja. Ljubljana: Gospodarski vestnik, 2004. 706 str.
- ŠPORT; urednik Gerlovič D., Sokolska zveza Slovenije 2008
- prosojnice pri predmetu
- gradiva gostujočih predavateljev